Pages

Sunday, February 13, 2011

Pasar Tani Stadium Shah Alam@Pasar Karat

Welcome to Pasar Tani Stadium Shah Alam.
As-Salam Sume..Hari nie Cik Merah bangun awal sebab member ajak g pasar tani..Walaupon da tido lambat smlm sbb semangat nk update blog punye pasal tp tetap gagahkan diri tuk bgn awal...Hati member nak kene jaga gak kn..hehehe..tp xrugi pon g pasar karat nie...sbbb macam2 ade dan murah2 belaka..kalo rasa nk bl barang murah2 2 rerajin la pg pagi ahad ye...setiap minggu ade...besttt!!




Selama bertahun-tahun,  pasar tani ini telah bertapak setiap Ahad pada tempat letak kereta Indoor Stadium Shah Alam. Menjadi salah satu passar tani yang terbesar di Malaysia, ia menarik banyak pelawat sambil ia mempunyai banyak agak gerai-gerai untuk memenuhi pelbagai jenis minat dari daging segar, ikan, vege dan buah untuk pelbagai jenis makanan dan perkebunan, bacaan, pakaian, permainan, kereta-kereta dan barang-barang antik. Tempat ini sangat terkenal dikalangan beberapa 'makcik',Kalau anda menyebut Stadium Shah Alam je, imej Pasar Tani muncul dalam kepala mereka sebelum bangunan stadium sendiri!

Walaupn ia terkenal di kalangan "makcik" di shah alam nie...xbermakna org mude2 xleh g...student pon ramai jgk yg g..macam2 ade...untuk semua lapisan masyarakat.Hampir apa-apa jua di dunia ini boleh ditemui di sini. Nikmati!hahaha

Daging segar
No-middlemen supposed to make the price cheaper

Fruits and Vege are fresh.
Crafts
Food!
Now you don’t need to wait till Hari Raya!
Lots and lots of local chips
One of the attractions. Good for Heavy Sunday Breakfast!
Ayam Golek! Yummmy…..’Kenny Rogers’ style chicken.
Roasted Lamb

Also a good place for those with green thumb. Lots of seeds, plants and fertilizer sold here.
And when there’s a crowd, there’s China Brand. Cars!
Is this place worth going? Yes! But do come before 7am as the crowd and heat will spoil your mood if you come too late.
Datanglah beramai-ramai!!!!:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...