Pages

Thursday, February 17, 2011

Ketawa Lagi!!!

Kisah 1: Terlupa Makan

Pada suatu malam isteri Udin mengejutkan Udin yang sedang nyenya tidur.

Isteri: Bang, bangun bang...bangun la cepat
Udin : Hish! ape ni kejutkan orang tengah-tengah malam ni...
Isteri : Abg terlupa makan ubat...cepatlah bangun...kan doktor dah pesan kena makan ubat sebelum masuk tidur.
Udin : Ubat ape?
Isteri : Ubat tidur
Udin : @#$%^&*????

Kisah 2: Nenek Udin

Udin nak menghantar neneknya ke klinik dengan menaiki motor.

Udin : Mari la naik nek,pegang kuat-kuat ye...nanti jatuh!
Nenek : Italah,nenek pegang kuat-kuat nie...
Udin : Jangan lupa pegang kuat kuat ye nek!! kata Udin lagi mengingatkan..
Nenek : Iya,nenek pegang kuat-kuat la nie...takut sangat.
Udin : Ok,kalau begitu Kita berangkat ya,nek.
lalu Udin merempit motornya tiba-tiba terdengar benda jatuh BUAAAKKK!!!!
Udin terperanjat,lalu menoleh kebelakang dan ternampak si nenek terjatuh dari motornya.
Udin : Lah...kenapa boleh jatuh gak nie?!! Nenek tak pegang kuat-kuat agaknya?
Nenek : Nenek da pegang kuat-kuat dah tadi!!!
Udin : Nenek pegang kat mana?
Nenek : Pagar rumah.
Udin : @#$%^^^&?

2 comments:

  1. kenapa aku rasa cam xbleh gelak ye...

    ReplyDelete
  2. hahaha...best!

    jom tgk entry terbaru kat blog dilla... =)

    http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2011/02/sukan-komuniti-paralimpik-malaysia-2011.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...